onsdag 5 juni 2013

Bild maraton från Stockholmsresan


Här har vi startat vår resa och stannat för första gången. Egen matsäck med så vi slipper äta bensinstationernas hemska utbud.


Yeah!


Finklädd och redo för resan.


3 generationer


Rimma ser på pingu, A förklarar och Kjell lyssnar.


Ah, stockholm i mitt hjärta…


Betalar för vagnparkering???


Rimma gillar djurgården.


Jag gillar utsikten.


Sen bar det av till Barkaby. Men outleten gav mig inget. 


Enda orsaken till att Kjell var med. Korv med bröd med räksallad och rostad lök. En av många!


Rimma testar hotellets säng. Väldigt hoppvänlig.


Utsikten uppskattas av föräldrarna. Lidingöbron med mycket trafik.


Smail!


Rimmas favoritplats, här flyttade hon omkring dynorna. 


Superkul med dynor.


Humlegården.


City och amningsutsikt.



Sista dagen…Rimma tycker det räcker, tar ryggsäcken och sticker.


Fina Mini Rodiniklänningen som hon skulle ha på då vi åkte till Linda och Robban. Den fick vi byta efter frukosten ;)


Hey dude, I have a head!!!


Åhå, Massor med fina presenter hos Linda och Robban. TACK för allt fint och den gigantiska klädpåsen!!!


Släktkalas! Som tog slut alldeles för fort. :(


Vänta bara Lucia!!


På väg till båten.

Mycket lätt att ta sig fram i Stockholm under maratondagen :/ Tur att vi helst hann med båten. Galet säger jag!



Vi åkte med zebrabåten.


Jag var också med.



Roligt med fönster och fåglar som flyger runt båten.


Morgon"mys" i hytten på morgonen. Vi hade alltså en familjehytt så vi hade två såna här likadana hytter med en dörr emellan. 


Lungt och skönt i Åbo.

Inga kommentarer: