fredag 18 mars 2016

Jeij it´s friday!


Skönt med fredag! Jag har varit på praktik, shoppat grejer till barnens påskägg och hämtat barnen från Solf. Då jag var i butiken passade jag på att köpa lite smått till inkommande resa då barnen inte var med och så hittade jag filmen om Nemo. Köpte den så har barnen något nytt att se på när vi far till Grekland. Nu är det ju inte så att vi åker till Grekland för att se på film men i t.ex. flygplanet eller på restaurang på kvällen. Vår bärbara dvd räddade många kvällar i Spanien då vi var där. Och så har jag ju inte sett Nemo själv heller ;)

Tills i morgon har vi två planer. Ena är att så påskgräs, den andra är att fara till Östermyra med tåg. Får se då vilken vi väljer. Barnen har gnällt över att få åka tåg hur länge som helst så de skulle nog gilla det. 

Ha en skön fredag!


Inga kommentarer: