söndag 2 januari 2011

Odd Molly året

1. Gjorde du något med bloggen i år som du aldrig gjort förut?
 Jag har bytt från blogg.se till blogspot.

2. Höll du dina Mollynyårslöften?
 Jag hade nog inga molly löften. Kanske något om att hitta Lovely knit i turkos, men det gjorde jag ju.


3. Vilka länder besökte du och vilka Mollysar använde du mest?
 Jag besökte Spanien och Sverige. Mest använda Mollyn är nog fäljande:








4. Vilket datum från Mollyåret 2010 kommer du alltid att minnas?
 Inget speciellt 


5. Största Mollymisstaget?
 Jag har väl inte gjort nåt stort mollymisstag. Köpte en topp på Tradera för ett tag sen och den är jag inte riktigt säker på ännu.




6. Bästa fyndet?
Jag har nog fyndat hela året. Bästa fynden är nog dock följande:










7. Vilket Mollyplagg spenderade du mest pengar på?
 Det är nog säkert min SS Nymph dress, men den var iaf -50%



8. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Jag är glad då jag fått samlat en sån fin samling mollykläder under året som gått.

9. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om Mollyåret 2010?
Kommer inte på några låtar som påminner om mina mollyn.

10. I vilka plagg tillbringade du julen?




 
11. Fick du någon Mollyjulklapp i år?
 Nej, ingen mollyklapp i år.  




12. Största Mollyupptäckten, som du inte trott om dig själv?
 Jag är lite sen med att upptäcka kläder i olika collektioner. Jag kan se igenom dem och tänkta att jag inte vill ha något ur denna. Men sen då jag ser kläderna i alla fina mollybloggar så tycker jag plötsligt att de är underbara.



13. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
 Kvinnlig, kontrollerad, fin och jag.


14. Vilken kändis såg du med Odd Molly på sig?
I tidningarna så ser man ju ofta kändisar med Odd Mollyn men Sikke Sumari använder dem här i finland.



15. De bästa nya människorna du träffade?
Många trevliga nya människor har jag träffat.

 
 
16. Tror du 2011 kommer bli bättre Mollyår för din smak än 2010?
  Nja, jag gillar ju bättre de äldre collektionerna så vi får se.

17. Mina nya Odd Mollyn 2010.







Klicka för att stänga fönstret

Inga kommentarer: