söndag 9 januari 2011

Resan och böckerna

Det börjar närma sig med vår Thailandsresa. Och väl förberedd som jag är så har jag inskaffat fyra stycken böcker från Stockmann.

Utrensningen av Sofi Oksanen, är väl en såndär bör-läsas-bok.
Kunzelmann och Kunzelmann av Carl-Johan Vallgren, hans Den vidunderliga kärlekens historia är ett mästerverk så då måste ju även denna vara det?
Möt mig i Patong av Annika Frostell, handlar om Thailand men jag har inte bestämt ännu om den är lite för scary för mig att ta med.
Eat pray love av Elizabeth Gilbert, har hört att filmen är super bra och tänkte att jag skulle läsa boken före jag ser filmen.




Två stycken hade jag tänkt ta med men efter att ha talat med min käly så kanske man borde ta med fler. Sen då man sitter fast på ett flygfält på grund av en snöstorm så är man väldigt glad åt böcker.

Julia Roberts i Eat Pray Love

Inga kommentarer: