söndag 8 maj 2011

Vilda Bebin

Pingvinen, eller vilda bebin är en riktig vilding skall jag säga. På förmiddagen och sent på kvällen så är det en riktig show därinne. Likaså när jag åker bil och på jobbet då det är mycket ljud. Det bökas runt och vissa sparkar är så hårda att jag tycker mig nästan se dem på magen.

Får se vad det blir för en vildbasare som kommer ut?


Kanske en HD-typ som Moffa?

Hos Fammo firade vi morsdag en dag för tidigt och vilka goda kakor blev ihopslängda i ett huij! Och nyttiga må ni tro, med havtornsbär.







1 kommentar:

Linda (kusinen) sa...

Jag hade två vildingar i magen jag med :-)
I know the feeling...
Ju starkare de blir och ju mindre plats de har i magen sen...mmm....det är stunder då det inte är vidare skönt att bli sparkad innifrån om man säger så :-D ha ha...