fredag 30 oktober 2015

Födelsedag


Så här såg det ut när jag fyllde ett år. Kakan ser ut att vara gjord av Fammo, men det kan också vara min mamma som gjort den. 

I dag fyller jag 35 år. 


Hmm..

Nej, vet ni vad? Tycker det känns helt okej. Brukar ju tycka det känns jobbigt att bli äldre men just nu är det okej. Hade från början tänkt mig en stor Halloween fest med massa folk men sen när det närmade sig så kände jag att jag inte orkar ordna något så jag firade med Rimma förra veckan. Blir nog bara att ta det lugnt. Skönt så!




2 kommentarer:

Tina sa...

Grattis igen!

Alltså har du tänkt va höga krav vi har på oss nuförtiden med kalas å tårtor?! Jag menar när vi var små va man ju mer än nöjd med gräddtårta (inte ens spritsad) å bananskivor/vindruvor/jordgubbar som garnering! :D Varför ska vi göra d så svårt för oss?...men all creed till dej som orkar fixa å baka så fina tårtor. :)

Unknown sa...

Tack! JA, det har vi! Det har varit mycket på tapeten om just det där med tårtorna på senaste tiden, att det skall fixas och donas med dem. Jag tycker ju själv om att göra tårtor och pyssla. Men tycker nog att t.ex. just den där min 1-års tårta var supersnygg! Det behövde inte vara så mycket och egentligen så borde det väl inte vara det nu längre heller men det är ju ganska kul. ;) Om man ännu skulle hitta något bra sockerfritt...eller helst med mindre socker som skulle se ut och vara en tårta, men utan att ha SÅ otroligt mycket socker...då skulle jag vara nöjd =D