tisdag 31 januari 2017

Nya skor


Nya skor! Håller på att gå in dem här hemma nu. Jag har ju konstigaste foten någonsin och så känsliga för minsta lilla! Dessa känns ok, det känns lite konstigt här och där MEN betydligt mindre än med många andra skor! Hittills har jag nog inte köpt ett enda par skor som genast skulle känts ok. Och åh vad jag drömmer om ett par flipflops men inte en chans...mina fötter skulle dö...

Passade på att beställa nya crocs ballerinas också på samma gång! 

Ett par in och ett par ut. Dessa svarta till vänster har jag haft i åratal och de hade spruckit i botten. Helt slut med andra ord. Men fiffig som man är så kom jag på att jag kanske kan använda inne sulan till ett par andra skor, vars tunna sula lossnat på ena foten. Sagt och gjort, började slita loss och lägga in. Slutresultatet är inte det vackraste, men bekvämt! Och så klippte jag bort de små läderblommorna och rimma gjorde ett hårband av det! Win win!
Så nu fick dessa beiga lite mer tid 😊👍

Inga kommentarer: