söndag 21 november 2010

Dag 01- Ett nytaget foto av dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag älskar älgar.
2. Jag skulle resa hela tiden om jag hade möjlighet.
3. Igår var jag på en minnesfest.
4. Jag önskar att jag hade hälften mindre kläder i min garderob.
5. Jag är en sparare, klarar inte av att kasta bort saker.
6.Har alltid lackade naglar.
7. Önskar att man spenderade mer tid med sina kompisar. Facebook har gjort att man vet vad alla gör, men man träffar folk så sällan.
8. Jag bor i Vasa.
9. Jag jobbar. =)
10. Ballongen jag fick i 30-års present är fortfarande i luften.
11. Jag dricker inte kaffe.
12. Igår köpte jag Thomas Sabos pale blue globe som jag länge suktat efter.
13. Jag tycker om att ordna fester.
14. Jag skall plocka fram julen här hemma nästa vecka.
15. Jag har inget jullov i år.

Detta är det senaste foto som blivit taget på mig.

Inga kommentarer: