lördag 27 november 2010

Trevlig lillajul

Igår visste jag inte att det är fredag. Idag fattar jag knappt att det är lillajul. 

Har varken sällskap, glögg eller pepparkakor. Eller okey, Celine Dion är här med sin julkör.


Julhandduk och russin & mandel skålar från Hemtex.


Siffror 1-4 inköpta på hemtex.Skulle köpa vita ljus men fick dessa på jobbet då vi hade julfest. Så nu tänker jag använda dessa tills de är slut. Sen köper jag vita ;)


Fatboyen får snart åka upp på övre våningen och den blir ersatt av en julgran.


Den lilla dynan är ny och inköpt på Hemtex. Passar perfekt till färgerna i soffan. God jul dynan är inköpt på Casa ifjol.



Här är det lite too much men ja måste respektera Mommos önskan och ha framme denna ljusstake. Men jag har lagt till lite egna dekorationer.


Har börjat plocka fram julen så där sakta mak. Har inte bestämt mig ännu vilka alla pynt jag skall ha framme. Väntar på mina julgardiner från Ellos. Före det kan jag inte göra så mycket i köket. Och i sovrummet skall jag byta gardiner. Täcks man medge att jag fortfarande har fjolårets julgardiner i sovrummet. Fick aldrig ner dem. Men nu blir det helt vanliga vita i sovrummet och de svarta mönstrade får åka ut.

Inga kommentarer: