lördag 5 maj 2012

Fest och tänder


Rimma har testat på det där att vara ute i solen. 


Vi har varit på Nathalies 21-års kalas och träffat lilla Miilo.


Rimmas moffa lyckas ALDRIG på bild så detta är det enda vi kan erbjuda i den vägen.


Födelsedagsbarnet Nathalie och Rimma


Rimma visar upp sin nya mössa från Me&I



Kusinerna i grönt i dag på Felicias och Mommos födelsedagskalas


Mommo med barnbarnen. (japp, hon har just kommit hem från Grekland, ifall ni inte ser det ;)

Sen så kan jag ju stolt meddela att min kära dotter fått sin första lilla gadd. En vass liten pigg nere till höger. 

Jag har under den senaste dagen packat 9 lådor ur arbetsrummet för att få det i sådan skick att vi kan ha hit fotografen på måndagen och fota det. Och efter 9 lådor så har det inte hänt någonting!!! Badrummet är tömt på onödiga grejer och kylskåpsdörren etc. Det börjar faktiskt lite se ut som om ingen bor här. Vita och tråkiga ytor överallt och inga livstecken. Utemöblerna skall utplaceras och så skall det köpas lite frukter, för ni vet, alla blivande köpare vill se färska frukter. Då köper dom. Så enkelt är det. Vita ytor och frukt och så är det bara pengarna i handen och att ringa efter en flyttbil. Enkelt!

Sen har jag varit till loppiset och hämtat bort mina grejer. Förde dit 5 eller 6 ikea kassar och tog tillbaka 3, så det kan väl klassas som ok. Två huppare dumpade jag åt Cecilia och de passade bra på henne. Två påsar åker iväg till välgörenhet/roskis/nån annanstans och den sista påsen skall jag gå igenom och kanske lägga ut en del på huutonet. 

Så det är fullt upp här. 

Inga kommentarer: