onsdag 23 maj 2012

Sova

JaG. MåStE. Få. sOvA!!!!

Rimma har ägnat natten åt att vakna. Ungefär så där 30 gånger. Det betyder att också jag har vaknat så där 30 gånger. Skillnaden är bara den att det är jag som stiger upp och lägger tutten i munnen på henne. Jag som måste gå på wc bara för att jag vaknade. Jag som inte kan somna om genast. 

Get the picture?!

Att vi utöver detta har en pappa som är på arbetsresa och skall vara hemma EN HEL dag innan han reser till Spanien gör inte saken så värst mycket lättare. 

Så jag fick helt enkelt prioritera här så det blir inga mamma-barnträffar, inget butiksbesök, inget me&i och inget alls extra. Utan här skall sovas hela dagen i morgon. Jag kommer nog inte ens att orka se på Grey´s i kväll så det får bli inbandat. 

Att inte ha sovit en hel natt på 7,5 månader börjar ta emot lite så där…

Men nou hätä! Jag skall ju också till Spanien sen senare. Då skall jag sova i 10 dagar i sträck. Ja, jag skall sova så mycket att jag bara tänker vakna upp då vi e i Afrika så jag kan säga att jag varit där, man måste ju gå PÅ Afrika för att säga att man varit där. Sen skall jag sova igen…

Så de så!

(Bild i detta skede är onödigt, ni kan bara tänka er, risigt hår, mjukisbyxor, svart under ögonen och inga som helst planer på något beach 2012)

Inga kommentarer: