tisdag 14 maj 2013

Morsdag och dagen innan

Dagen innan Morsdag var vi med FF gänget hos Mollys och hade så roligt så. Tiden tar alltid slut så fort. Hoppas att vi ses snart igen!!!


(Rimma i ett av mina loppisfynd)

Innan vi for till Mollys var vi hos Mommo och firade morsdag en dag för tidigt. 

Morsdagen firades med frukost på sängen. Rimma tyckte det var roligt! Jag fick en Björn Axen volumaster så jag inte behöver gå omkring med platt hår. Sen hade min käre make beställt bord till Kanatrellis så vi förde barnen till Mummi och Vaari. Och for iväg och åt chateaubriand. UTAN ATT NÅGON AVBRÖT!!! 
Det var första gången sen Astor föddes som vi var på tu man hand och åt. Härligt!
Så fick jag en ros av personalen på Kantarellis och skuttade glatt iväg till barnen. Astor hade somnat, vilket är ganska ovanligt. Rimma hade just vaknat och höll på att räfsa och greja då vi kom. 
Alla nöjda!

Inga kommentarer: