måndag 6 maj 2013

Party vol 2 och en sväng till Övermalax


First time for everything ;) Jag satt alltså på parkeringen och läste Vasabladet. Orsak? 


En gammal bensinpump hittade jag också


Och en kyrka på väg till kalaset


Här är orsaken! Sovande barn som absolut inte skall väckas ännu. Så jag gjorde som "förr i världen" och körde runt lite. Och hittade passligt en S-market i Övermalax så jag stannade och läste bladet och kan nog tänka mig att förbipasserande funderade över vad jag höll på med. Sanningen är ju nog säkert den att jag funderade mer över de förbipasserande än dom. 

Jag menar, det var ju rätt så intressant! 4 tjejer som hoppade in i en mopobil, det gamla paret som skulle tanka och bekantade sig med den rätt så svåra maskinen och mannen med traktorn och den stora båten som skulle tankas. 


Ifall jag skulle tappa bort mig.





Fram kom jag och som ni ser var det mycket folk på plats.


Rimma och Moffa


Gudföräldrarna och Astor. Att se sig själv i spegeln, det är grejer det.


Härlig bild på Nea! (Synd att den blev lite suddig)


Allvarlig diskussion?

Helgen har alltså bestått av släktkalas, god mat och många skratt. Tack alla för det!


Inga kommentarer: