fredag 9 augusti 2013

Nackspärr och sånt

Dagen började med att jag inte kom ur sängen pga nackspärr.
Fortsatte med läkarbesök var man kunde konstatera att pga amning får jag endast Ibumax mot besväret.
Som tur fanns hjälpen nära. A var hemma på morgonen och kunde hjälpa mig. Mamma, Pappa och Carina var här under dagen och hjälpte mig. Vi käkade pizza och busade med ungarna och jag fick ta det lite lugnt. 

Så nu får vi bara hoppas att det är bättre i morgon men min söta granne M har nyckeln hit och har lovat komma om det kniper i morgon bitti.

Så hoppas på en bättre morgon i morgon!


Mamma matar Astor, Pappa äter pizza, Carina skär upp pizza, Rimma åt mest gurka och jag fotade. La familia! =)


Moffa är så kul enligt Astor


Lätt att få denna kille att skratta!



Trots nackspärr fick jag byggt en tågbana och tydligen hade A bytt batterier i loket för det gick fram som ett…ja lok, igen!

Inga kommentarer: