onsdag 21 augusti 2013

På villan

Vi har varit på villan så det har varit lite slow här på bloggen!


Vi har åkt båt!


Glad kille


Rimma flinar upp sig ;)


Och sen går hon wild and crazy i Närpes. Över en massa…hmm grejer.




Här kan man även se resultatet av hennes komma ner för trappan incident. 


A grävde en djup grop som Rimma kallade för Kakka (dvs att det var en toalett).


Skönt och varmt hade vi. Och lugnt, blev nästan rädd då en lastbil körde förbi oss då jag var ut och gick då vi kommit hem. 


Rimma kasta sten i vattnet. 


Jag plockade blåbär, hallon och lingon jag så mycket jag bara hann. Blåbären var fortfarande riktigt bra, hallonen hade sett sina bästa dag men jag plockade lite i alla fall och lingonen har sina bästa dagar framför sig ännu. Skall plocka lite mer lingon nästa gång vi åker till villan, sen räcker det för i år. Rimma äter ju inga bär alls hon. Eller hon tror att hon inte äter bär. Hon sväljer ju dem hela om hon får färska eller äter dem inte alls men jag smyger ner dem i gröten och via sylt så får hon ju av dem. 

Inga kommentarer: