tisdag 10 november 2015

Minnen

Hittade några år gamla bilder som jag tänkte visa upp för att pigga upp stämningen lite här på bloggen. Det har blivit allt för dystert på senaste tiden. Och om jag skulle berätta för er om dagens fläskläpp som Astor lyckades med blir det bara mer dystert så vi reser till Stockholm istället! =)


Det här var nog en upplevelse utan dess like det skall jag tala om för er. 





Och se på den här lilla tjejen. Vilken minimänniska. 


För att inte tala om den här lilla resenären. Här tar vi hans passfoto.










Då jag går igenom min blogg och alla bilderna så kommer jag ihåg varför jag bloggar. Trots att det på senaste tiden har varit bara öde och elände så påminns jag om hur roligt det är sen om flera år att ha alla dessa bilder och text. Skrev dagbok förr i mängder och massor, men det här med både bild och text är ju så mycket roligare. Det är så mycket som jag annars inte skulle komma ihåg om jag inte skulle ha skrivit om det på bloggen. Så tack bloggen och alla ni som vill titta in ibland. 

Inga kommentarer: