fredag 19 februari 2016

En lista i brist på annat

10 favoriter:
Färg: Grå, Rosa, Svart.
Mat: Lasagne är en storfavorit, synd bara att ungarna inte tycker om det längre :/
Band: Jaa-a du, lyssnar ju så lite på musik men får väl säga MLTR.
Film: Dirty Dancing.
Bok: Äh, samma som alltid då jag läser så lite...den vidunderliga kärlekens historia. 
Sport: Yoga??? Nä, ingen favoritsport!
Årstid: Sommaren, alla gånger!
Veckodag: Fredag och lördag.
Glassmak: Choklad. Men den godast glassen jag har ätit var på Åland och den innehöll mint och basilika. 
Tid på dygnet: Kväll.
9 för tillfället:
Humör: Trött och aningen sockerstinn efter en bit cookiedoughkaka.
Smak: Socker, men skall snart åtgärda det med ett till glas mjölk. 
Kläder: Myskläder, fleecejacka och min nya ME&i scarf.
Bakgrund: Vägg med foton. 
Nagellack: Orange nagellack.
Tid: 22:30
Omgivning: Vardagsrum.
Irritationsobjekt: Faktiskt ingenting! =D
8 första: (första alltså…inte nu)
Bästa vän: Måste nog vara mina kusiner Linda och Christoffer.
Screen name: ?
Husdjur: En katt som hetter Pär som vi nog inte kunde ha alltför länge pga allergi. 
Piercing: Hål i öronen på 2:an kanske. 
Förälskelse: I lågstadiet kanske...
Musik: Smurfarna
Bil: PrimaVera. 
Kyss: Minns faktiskt ej, så det kan ju inte ha varit alltför färgsprakande. 
7 senaste:
Cigarett
: Testat EN gång. För LÄNGE sedan. 
Mat: Nå, den där cookiedoughkakbiten. 
Dryck: Mjölk
Biltur: I dag då jag var till Prisma och storhandlade. 
Kyss: I dag.
Spelad låt: Bette Midler -The Rose och Mysteriet med Aki Sirkessalo. 
TV-program: Supertrion (muahhaahaaaaha-ha)
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Har jag väl (typ kört utan cykelhjälm och sånt...vad tror ni om mig egentligen ;) 
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja, några gånger. 
Kysst någon du inte känner: Tror det...
5 nej tack:
Kläder: Billiga engångspaltor från de stora kedjorna. 
Mat: Ostron och syltlök.
Musik: Såndär skrik och skrän som man inte ens riktigt hör vad dom sjunger. 
Dryck: Saft, läsk, stark sprit. 
Personlighetsdrag: Skrytande och som talar illa om folk bara för att tala illa om folk. 
4 saker:
Du gjorde igår kväll: Försökte gå och sova tidigt. 
Du kan höra just nu: Tickande från klockan och något pip från barnens rum då och då. 
Du inte kan leva utan: Familjen, Sommaren, Mat...
Du gör när du har tråkigt: Läser bloggar eller kollar FB.
3 personer:
Du kan berätta allt för: Pia
Du tycker om: Min familj och mina vänner
Du inte gillar: Det kan man väl inte skriva. 
2 val:
Kaffe eller te: Vatten!
Vår eller höst: Gillar båda så där pyssligt mycket men hösten är nog snäppet bättre. 
1 önskan: Att få vara frisk och att min familj skall få vara friska. 


Och så en bild på det. 

Ha en skön fredag!


Inga kommentarer: