onsdag 17 februari 2016

Legat lite lågt



Här har ni ett desperat försök att hålla magsjukan borta, i Vabruari, what was I thinking? Hela familjen insjuknade!


Rimma visar att man kan ha en råtta i sin ficka. 


Vi firade vändag.


Astor hann bli frisk i god tid tills vi andra blev sjuka. Så det blev mycket tv för stackaren. 


Rimma äter pizza, spyr och fortsätter äta pizza. 


Ja ni ser ju, det var inte bra! Men här kan jag redan sitta upp. I nästan ett dygn bara låg jag. 


Den här sötnöten var dock lugn och snäll och förstod att vi andra var lite i dåligt skick. 


Efter att vi blivit "friska" så har vi ju en 48h regel så jag var och hämtade sjukledigt och så var vi ute en stund. Jag gnällde att slippa hem tillbaka, var helt slut, men glad över lite frisk luft. 


Rimma ställde till med picknick. Rutig filt skall vi ha och malax limpa. 


Idag dukade Rimma upp med det här. 

I morgon skall jag tillbaka till jobbet. Så det är tillbaka till verkligheten. Jag börjar verkligen förstå det här med Vabruari, vem man än pratar med och vad man än läser så är någon sjuk eller just har varit sjuk. Dessutom har det hänt sådana hemska tragedier i vår närkrets den senaste veckan att man inte vet vad man skall säga. En massa liv som slocknat alldeles för tidigt. 


Inga kommentarer: