fredag 6 maj 2016

Long time no see! Här har det varit full rulle med feber som vanligt. Datorn gick sönder (akkun svällde upp inne i datorn, har aldrig sett på maken, musen gick inte att använda för att akkun svällde upp så mycket) och så ville jag inte blogga med telefonen så det blev en ofrivillig bloggpaus. 



Vi var till flygfältet och tittade på flygplan. 


Mycket glada barn med ballonger. 




Mommo och Ia hade kalas. 


Ser man en viss likhet på munnen där ;)


Pojkarna.


Elsa och jag hade likadana kläder. 


Elsa tyckte det var "så där" att var med på foto. 


Glasspremiär för Astor...


Och för Rimma. 


Feber IGEN!!! Det tar aldrig slut det här. 


Så det blev att fira vapen hemma. Vi som skulle till Kuni. 


Något att se fram emot har vi dock =D


Prinsessorna <3


Och jag idag, med min sprillans nya jacka. Hade bestämt mig för att jag vill ha en tunn dunjacka men hittade ingen passlig. Den skulle vara svart OCH ha huva. Helst i 100% dun och INTE kosta 200€. Inte lätt att hitta en! Men idag skulle jag till Lindex för att köpa underkläder till Rimma och gick förbi Stadium och kom på att jag inte tittat där och där hängde dom. Både med och utan huva! I alla möjliga olika färger. Allra mest ville jag ha en vit. Åh vad den vita ville följa med hem. Men jag har en 3-åring och en 4-åring och den skulle inte hållas vit helst en vecka. Och det var ju en svart som jag var på jakt efter. Så jag är mycket nöjd. Den känns bra på, kostade inte en förmögenhet och är snygg. Riktigt upp i 100% dun kom vi ej dock men 90% fick duga den här gången ;)




Inga kommentarer: