tisdag 14 september 2010

Nagellacks beställning CHECK

Mitt OPI topcoat håller på att ta slut och jag behöver ett nytt. Bestämde mig för att spara lite pengar och beställa via nätet. Resultatet blev alltför många lack varav ett blev köpt bara på basen av namnet: Essie Forever young. 

 Jag har lite börjat tänka på julen redan så detta passar ju perfekt.

Beställde även fyra stycken ArtClub lack i fina färger.


Testade att beställa från två olika den här gången nailetc.com och 8ty8beauty.com. Spännande att se vem som levererar först. Fick ca 6st lack för samma pris som jag här i Finland skulle ha fått 2 lack så jag tycker att det är värt att beställa via nätet. Sen vet man ju aldrig om beställningen gick fram och man vet ju aldrig om man får VISA kortet kopierat men det är väl smällar man får ta ;)

Nu idol!

Inga kommentarer: