torsdag 23 juni 2011

Midsommar på villa Granås 2011 here we come

Idag bär det av till villa Granås på vårt årliga midsommarfirande. Ifjol var det instållt på grund av renovering men i år blir det av igen.

Igår var vi till Prisma, Arto, Osku och jag och handlade för si så där 479 euro och 17 cent. Endast den enorma laxen vi köpte kostade 69 euro. Efter det började jag kolla så det åkte "billigare" varor i vagnarna ;)


Så här fint väder hade vi 2007.

Nu har de ju lovat regn och rusk nästan hela midsommaren. Men så hae det varit förr och ändå har vi haft solsken i skärgården, så jag är hoppfull!


2009 såg det ut så här :)


Och så här.


Och så här...slurp...


Nu kom jag ju på att vi nog inte har med pasta detta år...kunde vara gott i salladen???

Klicka för att stänga bilden

2008 hade jag denna fina outfit.


Klicka för att stänga bilden
Midsommarafton 2008

Klicka för att stänga bilden

2008 igen...


2007 =)

Får se hurudan bildkavalkad det blir i år nu då. Eller om det bara blir sura miner och regn???

Viktigaste i packningen:

Gummistövlar
Fleecejacka
Regnkläder
Flytväst
Flytjacka
Alkoholfritt vin och Ginger Ale
Kamera
Telefon
Lite salmiakpulver för emergencys ;)
Varma kläder

He blir nog bra de he!



1 kommentar:

Emma sa...

Ha så trevlit o så e ni som folk o så hoppas vi att ingen tänker snubbla i skogen! :D