onsdag 29 juni 2011

Odd Molly

Från senaste Odd Molly kollektionen så ville jag ha en massa plagg. Men det blev inga då jag blev gravid. Många av de plagg som jag ville ha var såna att de inte skulle fungera med mage så jag köpte ingenting. Men ett plagg lämnade dock att snurra i mitt huvud.

Denna fanns även i orange och jag ville ha antingen en orange eller en svart. Provade den i en ljus färg på Seven roses i Vasa men tyckte att jag inte kan använda en ljus på t.ex. jobbet så jag köpte ingen. Och så var det ju priset också.

Men så igår då jag satt i gungan här ute och läste lite Molly-bloggar så kom jag på att det är ju liksom rea nu i många nätbutiker och så kollade jag lite runt. Och vips hade jag beställt en Ka-ching wrap i färgen military för -50% från County dreams.

Snyggt som bara den och borde fungera med magen också. Och gör den inte det så fungerar den sen efteråt. På jobbet kan jag ha den också då den är i en rätt så mörk färg.

(Att jag sen har spanat på ett annat odd molly plagg som finns här i stan nedsatt med -40% är sen en helt annan sak. För det andra så kommer jag nog inte att ha råd att shoppa dyra kläder sen när pingvinen gjort entre, så jag borde väl passa på nu, eller hur? ;-)

Inga kommentarer: