onsdag 6 mars 2013

Min första Buzzador kampanj

Gick med i Buzzador för ett tag sen och skall nu äntligen delta i den första kampanjen, eller ja…jag och jag. Det blir alltså Rimma som deltar eftersom det handlar om Valio onnis ätklara grötar!

www.valio.fi/onni 

Som alla säkert vet vid det här laget så är ju Rimma inte så bra på att äta så det skall bli roligt att se hur dessa grötar går ner. Hon har ju endast ätit "vanlig gröt". Enda gången hon ätit färdiga grötar var då vi var i Grekland i somras. Tror nog att de går ner =)

Jag kommer bara att testa gröt eftersom Rimma inte äter välling. 

Det fanns 3 olika smaker att välja mellan

Bild valio.fi

Nu får jag bara vänta på nästa gång vi far till butiken och shoppa loss på grötavdelningen ;)


Vad innebär det att vara Buzzador?

Man får produkter hemskickade, testar dom och berättar vidare åt vänner och bekanta via bloggar, facebook, twitter eller face to face. Ibland kan man dela med sig av prover även till andra och få produkter innan de kommit ut på marknaden. 
Det är gratis att vara med och då man buzzat en produkt så skall man göra en slutrapport. 

Inga kommentarer: