måndag 3 november 2014

Avslöjandet

En del av er har ju funderat över mitt "nya" intresse ;) Så på fredagen så publicerar jag min lilla (superlånga) text om detta. 
Bestämde att jag tänker göra det nu eftersom jag inte har ägnat mig åt detta på ett tag nu. Sjukdom och mörkret samt hösten smög sig på och plötsligt kändes det inte lika bra längre. Tror att det är ett sommarintresse. Måste hitta på något vinter intresse också men det har jag redan på G. Mer om även det senare ;)

Så på fredagen då ni (förstås) loggar in för att se min vansinnigt intressanta text så skall ni tänka er att det är sommar och sol samt + 30 grader varmt. Okey?!! YES!?

Och här får ni lägga valfri svordom, om det nu gick som jag tror så har ett av mina längsta inlägg försvunnit då jag publicerade det. Hittar det inte någonstans längre... Får se på fredag nu då. Alltså piiip säger jag bara!!!
Uppdaterat...nou hätä...puuust....återfunnet, det publicerade sig själv på fel dag, en som redan varit ;)

Inga kommentarer: