måndag 10 november 2014

Jaa-a vad skall man hitta på för rubrik till det här då....


Flyttade om lite i barnens rum. Ville egentligen inte ha det så här men barnens: pajja mig mamma! fick mig att göra så här. Man tynger in en hand genom spjälorna och slänger den andra på Rimmas huvud och så pajjjar man =) Fördel är att de somnar snabbare, så tummen upp för det. 


Till vänster Moffa och till höger Vaari. 


Min nya bling bling topp. Har redan köpt två olika kjolar som jag sedan fört tillbaka av olika orsaker. Sen tänkte jag att man kanske kan ha byxor och topp på lilljulfest och köpte den här underbara. Synd bara att jag idag fick veta att lillajulfesten är inhiberad. Ett nytt datum skall föreslås så kanske fler personer kan komma. Om inte annat så får jag väl ha den på julafton då ;)


Vår lockiga lillkille. 


Inga kommentarer: