tisdag 25 november 2014

Veckan som gick




Förra helgen var vi på konsert till kyrkan i Roparnäs, Presidentens katter och massvis med ballonger. Barnen tyckte det var super. 




Kallt har jag också, hela tiden. Sover vissa nätter med fleecejacka på. Men det är alltid så här den här tiden på året. Jag är inte gjord för Finland, så är det bara. 


Tro det eller ej men jag har övergett min vit choklad. Känner ett sug emellanåt men jag har bestämt att nu räcker det och helt enkelt bytt ut chokladen mot råchoklad med mandlar. 


Rimma somnade i min famn och fick en luggfläta på köpet. Det är så roligt då jag får göra flätor i hennes hår. Det skulle min mamma aldrig fått göra på mig då jag var barn. 


Så fick vi lite snö också som kom och gick. Vi hann utnyttja det dock och tog både lite eventuella julkortsfoton samt åkte kälke. Skönt då Astor också kan sitta och hålla i sig ordentligt. I fjol var han ännu lite liten för rattkälken. 


Vi tog in en liten gran till lillajul (lite i förtid). 

Inga kommentarer: