söndag 8 februari 2015

En lördag


Oravais trafik hade en minibuss på torget. 


Tänkte knappt få bort dem därifrån. 


Åt på Rosso. 


Lill-njutaren. 


Klättrade upp på ett berg på torget. 

Alla nöjda och glada då vi kom oss ut lite. 

I morgon är det tillbaka till verkligheten i den här familjen. A har tandläkare klockan 8, Rimma skall vara i klubben klockan 9, efter det blir det butiken, hem och äta, hämta Rimma, hem tillbaka och sen har jag en keikka på kvällen. Sen studerar jag tisdag och onsdag, men bara halva dagen på onsdag för sen skall vi till sjukhuset med Rimma för att se om hon skall få rör i öronen eller ej. Keikka på kvällen. Sen borde jag studera på torsdagen men eftersom A jobbar så får jag lyssna på inbandningen efteråt. 

Sen nästa vecka, det är en helt annan femma. Keikka hela veckan och A på jobb halva. Vad skulle man göra utan mommona och mofforna??

Och det jobbigaste är att jag inte alls är i skick ännu. Ser ut som rudolf med röda mulen, hostar hela tiden och är allmänt slut. Inte läge för det nu!

Inga kommentarer: