måndag 16 mars 2015

Bildregn


På fredagen skulle Rimma bli opererad och få rör i öronen. På morgonen gick hon förbi Astors mjölkglas och svepte det. Så ni kan ju tänka er hur mycket operation det blev för hennes del. :( Suck! Nu är det bara att vänta på ny tid till sjukhuset. 
Istället så spenderade vi dagen hos Mummi och Vaari, jag och A for på tumis till butiken och på kvällen for vi till Dallas på pizza. Det var faktiskt Dallas premiär för Astor. Det var så härligt väder och Rimma fick tydligen energi av pizzan för hon sparkade hela vägen hem utan att gnälla en endaste gång. 




På lördagen var Emma, Klimpen, Rimma och jag på teater och såg Taikatalvi. 


Mellis i pausen. 


Efteråt tog vi en sväng på stan och gick till HM,


Viktiga diskussioner!


Här kollar de på trosor i 7-pack ;)


Söndagen var fin och vi bestämde oss för att fara till villan och njuta av dagen (och renovera lite). Här har vi kisspaus. 



Stökigt och halvfärdigt men det kommer att bli supersnyggt. Snart har jag två rum att inreda. Jippii!



Vi spenderade stora delar av dagen åt att kasta isklimpar i sjön och skuffa ut stora isflak och ropa hej hej isen, kom inte tillbaka förrän nästa år. 


Sen fick vi bråttom hem så jag skulle hinna på Nosh Organics party. 


Astor visar upp sina nya Babiators. Jag ville köpa svarta men A sa nej, han ville ha blå och jag sa nej. Så vi kompromissade och det blev gula. 


Astor och jag drog en gammal måndagsgoding och åt på Rosso (köttbullar denna gång). Före det var vi till posten och lämnade tillbaka några paket samt till polarn o. pyret och köpte nya skalbyxor åt Rimma. 

Händelserikt har det varit och jag njuter SÅ av det här vädret. Det håller i sig ännu några dagar så nu skall vi passa på att njuta. 

Inga kommentarer: