fredag 8 april 2016

En vecka med oss


På lördagen var vi på nu-blev-hon-färdig-från-skolan-party. 


Där träffade vi Elsa, men det var inte hon som blev färdig från skolan, tack och lov. 


Så färglade vi, jag och Rimma. 



Astor och jag lekte med bilar. 


Rimma hade som hon med egna ord kallade det, ont i pannan. 


Så det blev en hemma resten av veckan vecka. 


Årets första och inte sista.


Sen gungade vi i parken. 


Vurpade i leran. 



Hämtade yoghurt från Reko. 


En mycket efterlängtad fredag. Pippi Långstrump på Wasa teater!



I pausen tittade barnen på bilar och människor ute på gatan. Sen gick vi till ylikiva på sallad/morotskaka. En fin dag! 

Veckan gick i sjukdomens tecken men är nu bättre. Jag lyckades dock dorva i huvudet på teatern i en betongvägg (don´t ask) så jag har en bula i pannan och med min tur kommer den nog att bli gul-grön. Barnen är i skogen med A och jag tar det lugnt. Skönt efter en vecka med många dagar inne att få ta det lugnt. Ut hinner jag i morgon.  

Inga kommentarer: