söndag 10 april 2016

Feber, igen

I dag fick Rimma feber igen. Så nu bokade vi tid till läkare och skall kolla öronen. Oftast då hon har feber på det här sättet så har hon öroninflammation och eftersom hennes rör nu båda lossnat och fortfarande sitter kvar i öronen så är det lika bra att kolla upp det. Det går ju nog något på dagis med febertopp och sen i princip inget efter det men men...lika bra att kolla upp. 

Astor och jag tog en promenad då A var hemma med Rimma som låg och sov. Astor på Pukyn och jag halvspringande bredvid. Skönt att komma ut lite. Och så var vi på kalas, Astor och jag på dagen. Rimma är mästare på att bli sjuk lagom till kalas. 


Just nu längtar jag efter vår semester och att bli färdig från skolan. Astor längtar också han, varje morgon frågar han om det är Maj nu. Nej, inte ännu får han som svar. Han väntar på både första maj-ballong och resan. Så jag har gjort upp ett schema som vi får börja bocka av från och med nästa måndag. Så det blir lite lättare att förstå när saker och ting händer.

Inga kommentarer: