lördag 28 maj 2011

En lördagslista

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov djupt!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Loggade ut från facebook
Det sista du sa högt: No voi että...Arto är lite sjuk tror jag...
Det senaste någon sa till dig: mummel mummel...
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: grisfile, gräddpotatis, en god sallad och varma grönsaker med ett gott färskt bröd. Till efterrätt åt vi rabarberpaj och vaniljglass.
Vad var det senaste du köpte: Förra helgen köpte jag tre nya dekorations nagellack och ett underbart glittrigt från OPI.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Solbränt rosa :(
Vad är det för väder hos dig nu: Deprimerande regnigt och grått.
Godaste glassmaken: Walnut från Lidl
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp!
Sover du tungt: Ganska
Drömmer du mardrömmar: Inte speciellt ofta.
Trivs du med ditt jobb: Jo det gör jag väl men just nu väntar jag bara på semestern som börjar till midsommaren.
Favoritklädsel: Just nu mina mammajeans från hm.
Favoritlåt just nu: Sommarlåtarna, de gamla godingarna börjar snart spelas på radio...det väntar jag på...
Vad ser du om du tittar till höger: En ask med after eight och ett tomt blått glas.
Vad gör dig glad just nu: Pingvinens rörelser och bilden på Klimpen då han sitter på wc, den är såå bäst ;)
Vad ska du göra härnäst: Äta frukost, sen vet jag faktiskt inte. Hade tänkt åka in till stan men A är inte i sånt skick så jag kanske bara tar det lugnt idag.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Slö och uttråkad av det tråkiga vädret.
Favoritgodis: Salmiak
Kläder just nu: Peak träningsbyxor, vit topp från hm och en lila huppare från Gant.
Sommarplaner: För första gången på år så har jag inte så mycket planer. Typ shoppa barnvagn, lite kläder, ev lägga nya tapeter i sovrummet och kanske en trip till spanien.
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Natt
Vad är viktigast för dig: Släkt, vänner, A och Pingvinen.
Är du kittlig: Japp
Snarkar du: Ibland
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindlar  
Längtar du mest efter just nu: Semestern och sen September

Inga kommentarer: