onsdag 28 november 2012

Dag 30- 10 ställen jag vill åka till

Vart vill jag inte åka? Skall försöka hitta på de 10 ställen som jag mest vill till.

1. Singapore. Vet inte varför men det är nummer ett på listan just nu. 

2. London, eftersom det var tal om detta här tidigare.

3. Paris eftersom jag missade så mycket då vi var där senast.

4. Köpenhamn. Har aldrig varit där och jag är ärligt lite intresserad av legoland.

5. Roadtrip i USA. Se alla ställen som man bara ser i filmerna.

6. Toscana i Italien. Bara för att.

7. Holland. För att A vill dit och bo på ett hotell nere vid hamnen var man kan se stora lastfartyg 24/7. Jag kan shoppa medan =)

8. Vit lång strand, paraplydrinkar, värme, god mat och lugn och ro. Var? Ingen skillnad.

9. Spanien…trivs där. 

10. Irland och se på den vackra naturen. 


Inga kommentarer: