söndag 17 oktober 2010

Hus??

Just nu funderar vi över för- och nackdelar med att bo i ett hus. Vi har hittat ett hus som skulle kunna vara the house. Jag som inte ens vet om jag vill ha the house. Jag kanske vill ha the radhuslägenhet?!

Anyway, idag var vi och såg på ett hus. Ett hus som på insidan var så pass fint att det enda som behöver göras är: byta ur några dörrar, göra något åt trappan och ev byta nån tapet. Annars var det perfekt, perfekt. Utsidan däremot -BIG projekt. Ingenting gjort typ aldrig. Det fanns två äppelträd och en tall. Och gräs, mängder med gräs. Det kräver en grävmaskin och mycket grävande innan gården är klar.

Så nu är det bara att vela vidare och hoppas att ingen annan hinner lägga nåt bud på det. Därför blir det inga bilder på det här heller, så att nån annan hinner före. (detta hände precis för några veckor sen då en bloggare snodde mitt fina trähus framför näsan på mig.)

Att buda -eller att inte buda. Det är frågan.

Det är inte det här, men det är också rött =)

Inga kommentarer: