tisdag 19 oktober 2010

Odd Molly -torka

Jag var inte så entusiastisk till höstens och vinterns mollyplagg och det slutade med att jag köpt noll stycken. Kollar då och då på nätet, men har inte kommit mig för att köpa något.

En till orsak är det faktum att jag inte riktigt kan använda dessa plagg på jobbet. Då man jobbar med barn som är små så blir man lätt lite smutsig då de torkar sina munnar i din tröja eller kramar en med fingerfärg. Sen på mitt andra jobb, som kräver svart/mörk klädsel utan mycket mönster och krusiduller så passar det inte riktigt in heller. För att inte tala om alla hängande grejer härifrån och därifrån, nooth good! För min del är det mest privat som jag kan använda mina fina mollysar.

Om det skulle bli något plagg från hösten/vintern så skulle jag satsa på följande:








Svarta plagg som skulle vara lätta att använda på jobbet. Mössan har jag provat men blåsten skulle gå rakt igenom den så tacka vet jag "skinnlurkkun" jag fick av Mamma härom dagen. Varmt med Supi i vinter ;)

Inga kommentarer: