torsdag 5 juli 2012

Arken


Rimma och jag på Arken i Replot. Maten var god men det tog SÅÅ jävla länge att få maten att njutningen inte infann sig som den borde. Rimma hann bli sur och jag, ett preggo, fick inte mat i tid så ni kan ju bara tänka er. Så jag lär inte återvända den här sommaren, sorry. 


Här e fröken nöjd ännu.


Alltså VA? Ska vi äta ute idag?
Rimma gick med på att ha på sitt fina hårband som vi köpte i Gibraltar. Mummi har gjort det mindre så det passar finska barn som inte har ett stort svart rufsigt kalufs. 


Vi köpte lite nya leksaker åt Rimma härom dagen. Hon satt ute på terassen och lekte med dem. Sen käkade vi och hon åt en halv stor jordgubbe och en massa majskorn från min grillade majskolv. Sen åt hon upp all kvällsgröt och jag ba WHAT?

Hur som helst så blir det blodprov för fröken i morgon. Mamma är mest nojig!! Sen till sjukhuset nästa vecka. Fick kallelsen idag och där stod det att vi skall dit pga: vikten och gråtigheten. Jaha, ok vikten visste jag om med att hon gråter mycket? Det var väl det att hon vaknar på nätterna. Men det har hon ju slutat med nu och börjat vakna endast en gång på natten (och då räcker det med tutten och hon somnar om). Och på dagarna är hon verkligen allt annat än gråtig. Tvärtom, glad mest hela dagen. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar om du är intresserad av att sälja din rosa Remix blouse från Odd Molly?
maila mig på:rojven@hotmail.com
Mvh Viktoria

Unknown sa...

Nej jag är inte intresserad av att sälja den. Sökte den med ljus och lykta så länge, så tyvärr. Hoppas du hittar en, den är underbar!
Petra

Anonym sa...

Jag var också till Arken förra söndagen med Nina och Niklas, vi beställde alla varsin räksmörgås och fick vänta i en timma. Jag sa detsamma som du, de är ju goda men inte SÅ goda... Huhuh.
Marika

Unknown sa...

Ja alltså de är ju goda men de använder ju hamburgarbröd till botten så det är väl sådär. Så du har så rätt gott är det…men inte värt att vänta i en timme på. Hur kan det ta så långe att göra några smörgåsar???