tisdag 10 juli 2012

Summertajm

De senaste dagarna har sommaren visat sig från sin allra bästa sida trots att det skulle regna hela tiden. Vi har varit ute på språng mest hela tiden och i dag hade vi vår tid till sjukhuset. Rimma mår fint! Hon växer (om än lite långsamt), hon äter LITE men mår på alla andra sätt fint så de såg ingen orsak att börja oroa sig desto mer. Viktkontroll varje månad (på rådgivningen) och telefontid efter 4 månader. 

Och vet ni, på sjukhuset så åt hon nog en halv burk mat utan några problem. Jag meddelade dem att jag kommer dit varje dag då det är matdags ;0)

Har träffat släktingar i massor de senaste dagarna. I Toby, Solf och Sundom. Samma gäng nästan alla dagar. Roligt att umgås lite mer nu då man inte ser varandra så ofta.


Vi har varit glada


Magen har växt och vi har gått in i vecka 15.


Rimma har ätit på Strampen


Rimma har varit på blodprov och sen har vi bytt blöja i Hovrättsparken i solskenet.


Medan rumpan vädrades har Rimma och A kollat på himlen och träden.


Denna bild är lånad från Isabelles blogg. Jag matar lilla fröken. Farmor i gult, Nathalie i svart, Isabelle i rosa och Linn i gula solbrills. Och så jag å Rimma då förstås. Jag har på mig nya jeans från hm mama. Kände att jag ville ha lite nytt så jag köpte två par nya jeans. Så nu får jag njuta av 4 par jeans under denna graviditet ;)


Miilo och Rimma är nästan vänner. Miilo tycker nog att Rimma är lite jobbig då hon bara river och sliter i honom. 


Rimma och Moffa hemma i Solf. Vi var där på middag hela tjocka släkten. 


Isabelle, Rimma och Kevin. Rimma tyckte nog om den där Kevin =)


Världens coolaste Farmor!!!


Se på den allvarliga minen…på ALLIHOPA ;0)


Och jo, jag har fått skaldjur i massor. Köpte såndär frysta i kyldisken på Citymarket, men riktigt övertygad blev jag inte. De var aningen sega och absolut inte lika goda som på buffén på båtarna. 

I går var vi hos Jens och Christin men inte en enda bild lyckades jag ta där. Koncentrerade mig mest på att äta den goda maten.

Tack till alla, det har varit jätteroligt!

Inga kommentarer: