lördag 5 januari 2013

Just nu

funderar jag fortfarande över de där lakanen…hur mycket man egentligen kan betala. Jäkla vill ha begär!!

Sen så har jag grym resfeber. Sitter nästan och planerar för en resa med hela vår "nya" familj. Drömmer om värme och god mat. Inga vinterkläder och inga måsten. 

Vi hade just gäster och det var superkul!

Mamma Mia andra dagen i rad =)

Rimma har varit SUPERGNÄLLIG idag. Hon är nog förkyld ännu. Hon var vaken i två timmar i natt och det är lite väl för en höggravid kan jag säga. Så det skall jag säga er. I den här familjen går inga ungar och sova en minut före klockan 21. Så är det bara!!! 

Och just nu undrar jag när den här ungen skall titta ut egentligen. Börjar bli aningen rastlös och så flåsar jag som en flodhäst dagarna i ända. 

Inga kommentarer: