tisdag 29 januari 2013

La Familia


Blöjbyte


Kollar in lampan


Haha, ser i kors och ser lidande ut


Rimma tittar på lillKnorres knappar. LillKnorre knorrar som vanligt.

Igår var A borta i ungefär 1 och en halv timme. Jag hade tänkt jag skulle tala i telefon en stund eller göra något annat kul. Vad tror ni händer? LillKnorre börjar gallskrika på skötbordet och samtidigt så hör man då Rimma börjar gallskrika där ute i vagnen. 
Man kan säga att jag fick lite försmak på vad som komma skall. Det hela slutade med att jag stod och ammade och med den andra handen försökte gunga vagnen som Rimma låg i. 

Sen kom A hem och allt var ok. Sen kom natten… LillKnorre var ledsen och skrek och A var uppe med honom så jag fick sova en stund. ENSAM i sängen, det ni. Mycket sovit blev det ju inte då han skrek i rummet bredvid och sen så vaknade Rimma och jag gick och hämtade henne. Sen tog det inte länge innan hon började hicka och efter en stund så började hon spy upp blåbär. 

Efter ca en timme så vaknade lillKnorre och så var jag uppe med honom i två timmar. Fick honom att sova ca klockan 8 och då jag skulle gå tillbaka till sängen så ligger Rimma avlång på tvären på min plats. 

Som tur så fick vi sova ganska länge. Rimma vaknade 10 och jag ca 11.30 tiden. Sen sov Rimma ute i vagnen i 3,5h och nu på kvällen upptäckte vi att hon har lite stegring. 

Så sånt, nu har ni fått en grundlig rapport om vad som händer här.

Inga kommentarer: