torsdag 28 februari 2013

Dop förberedelser

Kakan är beställd, den kommer att bli super!

Rimma fick en snygg klänning från Zara som är vit med blåa bollar på.

Knorre fick en vit skjorta och ett par snygga jeans från Name it som han skall ha på sig sedan då han tröttnar på klänningen.

A får kläder från jobbet så han har det på det torra.

Jag skall gå naken på dopet jag för jag har ingenting att ha på mig!

Bestämde mig just för att doppsalmerna blir Trygga räkan och Jumalan kämmenellä. Förra gången hade vi en finsk svår sång som ingen kunde så nu kör vi med en klassiker för allas skull. 

Tro det eller ej men NAMNET…nej…vi har fortfarande inte bestämt oss. Men hey, prästen kommer på besök först i morgon klockan 10.00 så nou hätä. Vi har liksom massor med tid kvar att fundera. Speciellt då A slutar jobbet klockan 20.00 idag. 

P.S orsaken till att det inte finns bilder i många inlägg är att vi ännu inte hittat det ultimata sättet att flytta över våra bilder. Flyttar man dem till makken så kanske inte alla bilder flyttas till den externa hårdskivan sen då man skall flytta alla bilderna. Jag måste lägga dem på makken så jag får flyttat dem till min blogg eftersom jag alltid förminskar dem först. Skall jag ha några bilder från den externa så blir det bara komplicerat. Hur kan det vara så här svårt med lite bilder???

Inga kommentarer: