måndag 9 december 2013

1 månad kvar...

…vilket betyder att jag började packa. Tog fram vår stora orange väska och började fylla den med grejer. Mest barnens UV-kläder, solkrämer, shorts och t-shirts. Kommer att gå igenom väskan ännu 1000 gånger men det var tur att jag började nu. Hade helt glömt bort att jag redan köpt en ny simdräkt åt Rimma från polarn och pyret på rea och så fick jag en av en kompis som hennes dotter haft och jag hade för mig att den var jättestor med den var storlek 92/98 så den kanske också passar. Måste ha Rimma att prova dem någon dag.

Orsak till att jag börjar en månad på förhand? Vill inte stressa in i det sista och vill verkligen inte börja drömma mardrömmar. Jag drömmer alltid hemska mardrömmar om flyg som går om 15 minuter och jag inte ännu packat. Sen när jag fixat lite så är jag lugnare och drömmer inte mardrömmar. Enkelt va?

Här kommer lite bilder från resor jag varit på, alla som inte är intresserade blundar nu!!!








Inga kommentarer: