torsdag 5 december 2013

Månadsutmaningen/temamånad november

November är slut och dags att blicka tillbaka på hur det gick. 

Julklapparna blev ej köpta. Men 3.12 så blev de det. Så ganska nära kom jag ju! Har två småsaker ännu att skaffa och dessa kommer att inhandlas under nästa Prisma besök. Sen så har jag och A inte ännu bestämt oss om vi skall köpa något åt varandra eller inte. Känns mycket skönt att ha det (nästan) över. 

Att inte äta sött under veckorna har gått bra. Julfesten var ju ett undantag. Jag har klarat mig bättre än A. Vissa dagar medger han att han ätit bulla eller något och först efteråt kommit på att det skulle vi ju inte göra.

Röra på mig. Suck, inte gått så bra! Min iPhone gick ju sönder så jag har varit utan runkeepern och märker ju nu att då jag vet att den är på, så blir jag mer motiverad. Sen kan man ju skylla på att vädret varit dåligt och tråkigt och jag därför inte orkat aktivera mig. Hur som helst. Fail!

December "utmaningen" kommer snart.


Gladfisar som nyss har vaknat!

Inga kommentarer: