lördag 26 april 2014

Frys

Vår frys gick sönder. Så det var bara att köpa en ny. Så vi har flaxat omkring halva dagen men måste säga att idag fick vi bra service på Expert. Vi var ute därifrån på 5 minuter och körde bilen till lastningsbryggan och det var det. 

Barnen fick varsin ballong av Moffa och Carina och var så glada så. 

Nu skall jag och A fortsätta att tömma frysen, dvs äta allt det som blivit "dåligt" innan det blir dåligt. Bären satt jag in tillbaka och hoppas på det bästa. Älgköttet var fortfarande riktigt fruset men t.ex. allt bröd, bakverk, lax och räkor fick jag kasta. 


Här får ni en bild som mycket väl kunde vara en Me&I reklam. 
Och titta på Astors nackhår, det är så otroligt långt och jag lägger det åt sidan hela tiden för ibland hänger det rakt ner och han har riktigt takatukka och ser ut som Matti Nykänen. A tycker vi skulle kunna klippa det men jag lever på hoppet att allt hår växer långt och blir riktigt lockigt snart. Haha. Här skall inte klippas någonting.

Inga kommentarer: