fredag 11 april 2014

Villaliv i april

Vi har varit på villan, därför har det varit tyst här. 


Njuter av solen på villan.


Chillar.


Värmer sig.


Rimma ser till att allt är ok på stranden...


Det är det inte, varje vinter kommer det en massa grus någonstansifrån och lägger sig över sanden. 


Som ni kan se är det massor. Och jag har tagit som livsuppgift att rensa bort dom. Så med en liten sandlådssil och ett litet ämbare så har jag börjat i en enda. Jag har ju åtminstone något att göra i sommar.



Innan vi for slängde jag med lite lussebullar ur frysen och så satt vi i solen och njöt av mjöd och bullar.


Dagens fläta.


Astor skall rita.


Ur senaste amelia. Är det bara hos mig som dessa byxor INTE väcker det minsta vill ha begär. Och Hasbeens kommer INTE på min fot heller. Blusarna kommer inte dom heller (ok, kanske den där rosa men inte dom andra).
Kommer att vara så out i sommar. 

Inga kommentarer: