söndag 13 april 2014

Mässan i Botniahallen


Barnen fit for fight


Rimma med nyskorna på för första gången. 


Som ni ser så har jag skaffat en läderjacka. Som TUR så beställde jag inte en svindyr ny utan kollade second hand och hittade en på ett fb-loppis för 35€ så det kändes helt ok. Dessutom är den trevligt sliten. 


Här sitter jag utanför Karperö skola och lyssnar på SNAKK. Hann tyvärr inte höra till slut förrän Rimma vaknade och då blev det att gasa iväg till Botniahallen. 


Det var supervarmt.


De gick och delade ut godis så barnen fick en massa. Dock fick de inte äta av något med var så nöjda med att sitta med det i handen. 


Panda och Herra Hakkarainen.



Spännande och roligt!


Rimma på väg att krama Muminmamman.


Haha…jag var bara tvungen =) Men måste säga att antingen var publiken lite off eller så var det fel på sångaren men det var lite…hur säger man…lugnt…lamt…ingen go...


Barnen sitter i en viss pii-paa-bil.


Efter en stund så går de wild and crazy där inne och så tyckte jag det var dags att åka hem. 

Inga kommentarer: