lördag 20 december 2014

20 December


Vi har inte så mycket julpynt framme i år och ärligt så känner jag att jag inte orkar plocka fram så mycket heller. Mest gillar jag att ha fram julbelysning. Inte en enda tomte har jag tagit fram. Sparsmakat i år. Julgran kommer det dock att bli, en riktig gran blir det i år. 

Här upptill kan ni se våra fönsterpynt. Rimma kom hem med fyra stycken hama-pärlarbeten som hon gjort i klubben och jag trädde bara igenom en tråd och så vips hade vi fönsterdekoration. Nallen som hon gjort ville hon också ha i fönstret. Helt otroligt hur en liten människa redan kan!



Hon klippte ut människor ur sfp reklamen som kom igår. Hon är så nöjd nu då hon får använda min sax. Skall dock köpa en vänsterhänt sax åt henne ifall inte jultomten har håxat på det ;)

Inga kommentarer: