måndag 4 januari 2016

Hårklippning

I går var vi hos pappa och Carina på mycket sent julfirande, om man nu kan kalla det för det. Vi öppnade julklappar som tomten fört lite fel ;) Efter det klippte Isabelle våra hår som hade blivit för långa på samtliga. 


Astor tittar på tutitu samtidigt. 


Rimma lånade Astors nya Olof och tittade på Marsha och Björnen. 


Ville att Astors hår skulle lämnas lite längre än senast för jag tycker så om hans söta lockar. Så att inte alla lockar försvinner!


Rimmas hår blev bara trimmat så det började se lite tjockare ut. 


Jag behövde också få en ordentlig trimning så det börjat se otroligt slitet ut. Nu är det ännu långt (även om jag blivit sugen på att klippa någonstans page, OMG!). Nästa steg är att göra nya slingor/ombre eller permanenta det igen. Jag är ju den fegaste i historien med mitt hår, så det lär ju inte ske någonting på ett tag...

Inga kommentarer: