måndag 6 juni 2016

Dag 6 på Rhodos



Frukostunge. 


Prinsessan Rimma med sin nya docka på frukosten. Dockan skall givetvis ha egen barnstol. 



Enformiga bilder eller hur ;)


Gunga i parken som fanns längre bort. 






Mellis på beachen.


Råkade hitta Lonkero i en supermarket. Och det är ju en av de enda alkoholdrycker jag dricker så jag var ju tvungen att köpa en. Matchade havet så bra!



Astor drack mjölk han!




Fadern i familjen simmade i det iskalla vattnet. 






Vi var till Carrefour och köpte glass (samt raklödder så fadern skulle kunna raka sig).




På väg hem köpte vi Gyros Pita. Precis bredvid hotellet (typ 150 meter från) fanns en restaurang med take-away så det var bara att grabba en sån här där till priset av 2,50€ (om jag inte missminner mig). 


Betydligt godare än det ser ut. 


Varje kväll samma efterrätt. 


På kvällen spelade vi memory. Jag hade packat med en del av deras memoryspel från två olika. Det var bra tidsfördriv om det blev tråkigt. 

Inga kommentarer: