tisdag 18 februari 2014

Inlägg 1111


Inlägg nummer 1111 varsågoda.

Vi har firat Astor för tredje gången. Jag har slutat amma. Vi har varit till Tropiclandia och simmat. A har börjat jobba. Vårfeelisen börjar komma. Jag har köpt årets första tulpaner. Vi var till parken idag. Rimma har fått hosta. Jag längtar till värmen. Min pappa fyller år idag. 

Båda barnen var så trötta idag så då jag fått på mig kläderna och skulle gå ut och gå med barnen så hade de redan somnat båda två. Så jag klädde av mig tillbaka, plockade undan lite i köket och slängde mig på soffan. Härligt!


Barnen gillade verkligen att plaska i vattnet. Vi var faktiskt mest i den allra minsta poolen som fanns. Och vattnet där var ju givetvis mycket varmt, precis så som jag vill ha det. 


Astor var såå trött efter simmandet att han just och just hölls vaken då han försökte äta sin pizza.


Rimma åt mest ketchup (och jag fattar verkligen varför). Hon använde gaffelns handtag då det inte fanns någon sked.

Jag har ju sagt det förr…att det inte löns att äta vid Tropiclandia. Pia och jag testade ju på det då barnen var små och det var ju verkligen inget att rekommendera. Men man glömmer ju så fort. Så igår åt vi där efter att vi simmat och det var nog verkligen sista gången. Fy då! Verkligen inte värt pengarna. Man får godare både pizza och franskisar i frysdisken i butiken.


Så blev det bakat igen.


Båtar


En minitårta som gick åt till sista biten…så skall det vara. Att den dessutom gav grönt bajs åt vissa var ju en trevlig sidoeffekt ;)


Spökungar efter att de har badat.

Så som ni ser så har det hänt både mycket och inget. Som vanligt med andra ord.




Inga kommentarer: