fredag 28 februari 2014

På stan


Lyx är en fastlagsbulle på stan. Före det var vi till loppiset och ställde i ordning, åkte på lunch till Leison cafe, sökte febrilt efter en födelsedagspresent som visade sig vara slut i hela stan. Men vi hittade en annan minst lika bra grej som tur. Sen via posten och hämtade min Odd Molly kofta som jag bytt till mig samt Astors nya Polarn o Pyret byxor och jacka. Och så överraskningen i form av alla Duplon som jag beställt via Liberoklubben. Nästan som julafton här idag. 


Bruno är till salu för 17€. Hans kontrakt hos Mummi och Vaari har gått ut. Han ryms inte hem till oss så jag hoppas på att han skall få ett nytt hem. Han trivs med barn och att chilla här och där. Han är mjuk och stor och har ju bott till och med i Åbo. Men som sagt, nu är det dags att flytta vidare.

Inga kommentarer: