torsdag 6 februari 2014

Ny lampa

Lampor och jag, ojojoj! Ingen bra kombination. Jag får aldrig till det, det blir bara fel. Om jag går in i en lampbutik så får jag bar ångest och vill ut. Och OM jag hittar en lampa som jag tycker om ja då är den så dyr att det inte är något att tänka på. 

Men en lampa till barnen rum att ha på då man läser, det är ju måste. Så idag på Prisma så sa jag okey, vi kan väl titta lite på lampor. Där fanns en vägglampa med ugglor som kändes ok. Så den fick följa med hem.


Samtidigt passade vi på att möblera om. Och den där rosa väggen…den borde nog få ny färg så småningom.


Vi vände Rimmas säng och flyttade förvaringsmöbeln mellan barnens sängar.


Det som nu fattas är tre stycken Ribba tavelhyllor. Har en massa saker som jag vill ha upp men det går inte utan dessa. Vi hade två stycken som vi förde till villan i höstas. Varför i hela världen gjorde vi det? Behöver ju dem NU!


Stolen är nu under fönstret och den blå jumppabollen…den är där den skall. Den används nattetid då vi försöker få Astor att somna på nytt.


Det är så synd att hela den här väggen är full med skåp. Har en massa saker som jag skulle vilja förverkliga i rummet, men det behövs mer väggar. 


Rimmas nya läderjacka och klänning. Från GC. 


Astor har just vaknat och checkar läget i rummet. 


Inga kommentarer: